Účetní společnosti

Včasné dodání a zpracování dokumentů je základem dobrého vztahu účetní firmy a jejího klienta. Díky Atollonu jsou všechny úkoly, dokumenty a e-maily snadno dohledatelné a obě strany mají vždy absolutní přehled o tom, co a dokdy je ještě potřeba udělat. Systém zároveň sleduje nákladovost a produktivitu jednotlivých zaměstnanců, automatizuje zpracování faktur a snižuje náklady na digitalizaci, oběh a dohledávání dokumentů.

Umožňuje sledovat průběh plnění úkolů.

Generuje podrobné výkazy práce.

Pomocí OCR nástroje usnadňuje digitalizaci dokumentů.

Je kompatibilní s Pohodou, Heliosem a dalšími účetními systémy.

První konzultace zdarma

Atollon se dokáže plně přizpůsobit potřebám vaší společnosti. Na první bezplatné konzultaci vám ukážeme jak. Chcete vědět víc nebo si sjednat schůzku? Napište nám e-mail na sales [at] atollon.com nebo nám zavolejte na číslo
+420 222 310 600.